Maxus Assistance: Hulp bij pech en ongeval
Deze verzekering garandeert je een mobiliteitsservice in geval van pech volgens de onderstaande voorwaarden. Mocht je in voorkomend geval van deze dienst gebruik moeten maken, bel dan naar het onderstaande oproepnummer, dat dag en nacht bereikbaar is. Via Maxus Assistance ben je zo weer op weg.
Hoe werkt het?
Indien je Maxus toch in panne valt of als je een ongeval hebt, kan je gebruik maken van de Maxus Assistance. Je kan ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op het onderstaand nummer waar dan ook in Europa*.
* Europese landen vermeld op de groene verzekeringskaart.
Voor wie geldt deze dienstverlening?
Deze verzekering geldt voor alle nieuwe Maxus voertuigen ingevoerd door Maxomotive NV, die via het officiële Maxus BeLux netwerk verkocht werden en ingeschreven zijn in België of het Groothertogdom Luxemburg.
Onder “pech” wordt verstaan: Elke plotse en onvoorziene immobilisatie van het voertuig ten gevolge van een mechanische of elektrische panne, met inbegrip van lekke banden, verkeerd getankte brandstof, gebrek aan brandstof, niet opgeladen voertuig en afgesloten wagen.