Hoe werkt de installatie van een laadstation?
Ten eerste maken we op basis van de door jou aangeleverde foto's een offerte. Als we niet over voldoende informatie beschikken, zal een technieker ter plaatse komen om de situatie te beoordelen. Daarna zal je een maatofferte ontvangen. Op basis daarvan plannen we een afspraak met je in voor de installatie. We komen het laadstation op de afgesproken tijd bij je installeren, zoals vermeld in de offerte. Veiligheid is voor ons van groot belang; daarom hebben al onze monteurs de juiste diploma's en werken ze volgens alle geldende veiligheidsnormen.
Wat is de levertijd van een laadstation?
De levertijd van jouw laadoplossing hangt af van je situatie. Heb je het laadstation samen met een EV bij ons gekocht? Dan doen we er alles aan om het laadstation voor jouw deur te hebben voordat je auto geleverd wordt. De exacte levertijd is afhankelijk van de installatiewerkzaamheden.
Wat als mijn laadstation niet werkt?
Werkt je laadstation niet? Excuses voor het ongemak. We helpen je graag verder. Je kan ons 24/7 bereiken via
Wat als mijn situatie anders blijkt te zijn dan ik vooraf heb aangegeven?
Uiteraard kunnen er altijd kleine afwijkingen zijn ten opzichte van wat vooraf verwacht werd. Daar houden we rekening mee en in de meeste gevallen levert dat geen problemen op. Als de situatie - om welke reden dan ook – echter te veel afwijkt van wat vooraf besproken werd, moeten we een nieuwe offerte opstellen. Afhankelijk van de afwijking kunnen de kosten lager of hoger zijn dan de oorspronkelijke offerte.
Bijvoorbeeld: je hebt aangegeven dat er 10 meter graafwerk nodig is, maar dit blijkt 4 meter te zijn.
Waarom moet de kruipruimte van mijn woning droog zijn?
De kruipruimte moet droog zijn, omdat de combinatie van elektriciteit en water gevaarlijk kan zijn. Voor de veiligheid van zowel jou als onze monteur is het daarom belangrijk dat de kruipruimte droog is.